V súčasnosti mnoho firiem a organizácií používa Facebook namiesto vytvárania webových stránok. Facebooková stránka slúži na prezentovanie osoby alebo skupiny, a je to taktiež jeden z najefektívnejších spôsobov, ako sa spojiť s ľuďmi. Stránka umožňuje zverejňovať základné informácie o firme, ponúkaných službách a produktoch. Jednoducho, je to informačný portál, ktorý nie len informuje a zabáva, ale aj pomáha firmám generovať zisky. Ktokoľvek, komu sa nejaká Facebooková stránka páči, s ňou môže interagovať, zanechať recenzie či klásť otázky.
Facebook patrí medzi najpoužívanejšiu platformu spomedzi sociálnych sietí na celom svete. Facebooková stránka by mala byť dôležitou súčasťou vašej marketingovej stratégie, bez ohľadu na to, aké sú vaše marketingové ciele.
Naučte sa nielen vytvárať firemnú stránku na Facebooku, ale ju aj efektívne používať na propagáciu svojej značky. Zostavili sme malého sprievodcu, ako stránku vytvoriť a použiť ju na rast vášho podnikania oslovením publika na Facebooku.
Existuje mnoho spôsobov, ako spravovať stránku. Zhrnieme vám pár užitočných informácií, ktoré by vám mohli pomôcť začať.
Po úspešnom vytvorení Facebookovej stránky budete jedinou osobou, ktorá môže publikovať príspevky, upravovať informácie o stránke a aktualizovať časovú os. Ak chcete tieto činnosti zveriť na starosť iným osobám, môžete udeliť povolenie o pridanie správcov. Správcu stránky pridáte cez Nastavenia, kde si zvolíte “Roly stránky”. V každom prípade musíte byť priateľmi na Facebooku s každým, koho chcete pridať ako spolupracovníka.
Admin – úplný prístup ku všetkému.
Editor – môže upravovať stránku, odosielať správy a uverejňovať príspevky na časovú os, vytvárať reklamy na Facebooku, vidieť, ktorý správca vytvoril príspevok, komentár a zobrazovať štatistiky.
Moderátor – môže odpovedať na komentáre na stránke a odstraňovať ich, odosielať správy ako stránka, vidieť, ktorý správca vytvoril príspevok alebo komentár, vytvárať reklamy a zobrazovať štatistiky.
Inzerent – môže vidieť, ktorý správca vytvoril príspevok alebo komentár, vytvárať reklamy a zobrazovať štatistiky.
Analytik – môže vidieť, ktorý správca vytvoril príspevok alebo komentár a zobraziť štatistiky.
Pridajte svoj web: Uistite sa, že je tam správna webová adresa.
Pripojte WhatsApp: Umožnite zákazníkom vás kontaktovať priamo, namiesto Facebook Messengera pripojením vašej stránky k WhatsApp Business.
Pridajte svoju polohu a otváracie hodiny: Ak máte prevádzku, showroom, pridajte svoju adresu a otváracie hodiny.
Zapnite si recenzie: Vybudujte si dôveru u nových návštevníkov uvádzaním hodnotení a recenzií na vašej Facebookovej stránke.
Zdieľajte zodpovedne: Stránka Facebooku je identita vašej firmy, preto je najlepšie nezdieľať nič, čo by sa dalo považovať za urážlivé alebo hanlivé.
Zapojte publikum: Mnoho ľudí vytvára stránky ako spôsob propagovania svojho podnikania. Uistite sa, že veci, ktoré zdieľate, budú relevantné pre ľudí, ktorým sa vaša stránka páči.
Experimentujte: Neexistuje žiadny univerzálny a spoľahlivý vzorec na vytvorenie úspešnej stránky na Facebooku. Preto treba vyskúšať rôzne veci, využívať všetky nástroje, aby ste zistili, čo najlepšie funguje pre vás a vaše publikum.
Vytvárajte reklamy na Facebooku: Budujte povedomie o značke. Facebook reklamy umožňujú používať obrázky a videá, ktoré jednoznačne upútajú pozornosť. Reklamy na Facebooku ponúkajú špecifické zacielenie, môžete si byť preto istí, že zo svojho reklamného rozpočtu vyťažíte maximum.
Získajte štatistiky publika: Ľudia trávia na Facebooku veľa času a používajú ho v každodennom živote z rôznych dôvodov. Údaje, ktoré zhromažďujete prostredníctvom reklám na Facebooku, poskytujú neoceniteľné informácie o zákazníkoch, s ktorými môžete ďalej pracovať.
Sledujte výkonnosť vášho obsahu: To pomáha neustále prispôsobovať váš obsah preferenciám publika. Môžete napríklad zistiť, že miera zapojenia je najvyššia pri video príspevkoch, no vaše textové príspevky získavajú najvyšší počet zdieľaní. Sledovanie výkonnosti vám najlepšie ukáže správnu cestu pre vás.
Používajte Meta Business Suite: Zastrešujúci účet, kde môžete spravovať svoje účty - Facebook a Instagram, na jednom mieste. Môžete vytvárať a plánovať príspevky, odpovedať na správy, získavať prehľady, upozornenia a oveľa viac.
Facebook má obrovskú používateľskú základňu a je stále najväčšou sociálnou sieťou. Firemná stránka na Facebooku je hlavným kľúčom každej marketingovej stratégie. Je to miesto, kde môžete zdieľať informácie o svojej firme a propagovať nové produkty. Slúži tiež ako informačný kanál na poskytovanie zákazníckej podpory. Firemná stránka na Facebooku ako taká vám umožňuje vytvoriť priestor na spojenie s vaším publikom. Okrem toho, nastavením obchodnej stránky získate prístup k obchodom na Facebooku a reklamným nástrojom. To vám umožňuje uvádzať svoje produkty na predaj na platforme a dokonca vytvárať platené reklamy, aby ste zvýšili svoj dosah.
Využite príležitosť a kontaktujte nás! Radi s vami preberieme všetko potrebné čo vás zaujíma úplne zdarma.