V dnešnom podnikateľskom prostredí je webová stránka absolútnou nevyhnutnosťou. Nie sú určené len pre firmy, ktoré predávajú alebo nadväzujú kontakty online. Každá firma potrebuje nejaký Zobraziť viac…
Identita značky Rovnako ako vaša osobná identita vás robí jedinečným, identita vašej značky je to, čo ju odlišuje od všetkých ostatných a robí ju Zobraziť viac…
Prieskum trhu je proces hodnotenia životaschopnosti novej služby alebo produktu prostredníctvom výskumu, ktorý sa uskutočňuje priamo s potenciálnymi zákazníkmi. Umožňuje spoločnosti definovať svoj cieľový trh, Zobraziť viac…
V súčasnosti mnoho firiem a organizácií používa Facebook namiesto vytvárania webových stránok. Facebooková stránka slúži na prezentovanie osoby alebo skupiny, a je to taktiež jeden Zobraziť viac…
Vyrozprávajte príbeh vašej značky a udržujte o ňu nepretržitý záujem ľudí pomocou newsletteru. Môže to byť jeden z vašich najcennejších a najudržateľnejších marketingových nástrojov. Ak Zobraziť viac…
Chcete zdieľať nápady, propagovať značku, službu, alebo zarábať peniaze? Písanie blogu je jeden z osvedčených spôsobov, ako dať o sebe vedieť a taktiež zvýšiť návštevnosť Zobraziť viac…